tisdag 29 april 2008

Sönderfall: planer och sjukdom.

Jag mår sämre och sämre nu. Det är fan inte alls roligt. Jag tror att min kropp hämnas för att jag i måndags, när jag kom tidigt till skolan och hängde med Patrik i några timmar, sa att jag tycker om att vara sjuk. Vilket jag gör, under vissa förutsättningar. Så nu ska min kropp tydligen bevisa att jag hade fel. Jag såg ju fram emot de här fem dagarna som kommer. Christopher är här då, vi hade planer, men nu har i princip varenda en fallit sönder, vilket gör det hela ännu värre.

Jag ska gå upp och hämta ett glas mjölk, te gör att min hals bara blir värre.

Jag tycker inte om mitt liv just nu.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Naj!
Du får INTE bli sjuk nu.
*skickar förfriskande vibbar*
Det är ju bal snart.
Och massvis med prov.
Du FÅR inte blir sjuk nu.
Det låter jag dig inte bli.

Galenorewen sa...

Jag låter mig inte heller bli sjuk! -bestämd-

Anonym sa...

Usch, den halsen den halsen...