onsdag 2 april 2008

Studentbalen.

Imorgon och i övermorgon börjar biljetterna till balen säljas. Klockan 19.30 den 9:e maj. Verkligen helt totalt underbart, men samtidigt ångestframkallande, eftersom jag inte har koll på hur det kommer att bli. Christopher kan i alla fall inte gå med mig. Jag får helt enkelt gå ensam. Eller någon som ställer upp? Jag vet helt enkelt inte riktigt hur skambelagt det är att gå på balen utan date nuförtiden. ^.^Men klänningen är i alla fall fixad, om man bortser från att den måste sys in (minnesanteckning för mig själv: kolla upp sömmerska i Göteborg).

5 kommentarer:

Anonym sa...

oh. the rare valid point. men det är lite freudianska vibbar runt den, så den räknas knappt.

Anonym sa...

Nej, det är nog ingen fara att gå utan dejt, men visst vore det nog bra om du fixa en. Vad sägs om Kristoffer i klassen?
(Yes, nu hann jag före idioten..)

Anonym sa...

naturligtvist vet jag att han stavar sitt namn Christoffer

Anonym sa...

Eller var det Christopher?

Anonym sa...

Jupp, tittar man på bilder från när Simon var liten, så är Vilmer grymt lik.
Kramar