torsdag 3 april 2008

Högskoleprov på G.

Nu på lördag är det dags för högskoleprovet igen, sista gången för min del, antagligen. Kan nog inte få ett bättre resultat. Tror det kommer att bli samma som förra gången/sämre den här gången. Enligt Sara så får man statistiskt sätt bäst resultat den tredje gången man gör det, och det här blir min fjärde. För er som är intresserade, och som kanske vill känna er smartare än jag, så har jag fått 1.2 (första gången) 1.4 (andra gången) och 1.6 (tredje gången). Ska göra det på Humanisten i Sal:Lokal C 361+363. Någon mer som ska det? Förutom Susanna, då, för det vet jag redan. :] Sara ska vara i samma byggnad, men jag kommer inte ihåg vilken sal som gällde för henne, dock. Mysigt att det finns folk jag känner där. Förra gången jag gjorde det i Göteborg träffade jag Johan där, det var väl lite kul det med. Brukar alltid bli att man träffar någon man känner/känner till på högskoleproven.
Första högskoleprovet gjorde jag i Älmhult, andra i Göteborg, tredje i Älmhult. Men Christopher gjorde det inte den sista gången i Älmhult. Han skulle ha gjort det, men det var en workshop i brasiliansk jujitsu (kan inte stava till det) eller något liknande som han verkligen ville gå på, så han gick på det istället, efter att jag övertygat honom om att jag kunde göra provet ensam, och inte skulle ta illa upp om han gick på workshopen istället.

Måste fan komma ihåg att ta med mig linjal i år. Glömmer alltid det. Jag ska dessutom tänka tiodubbelt så många gånger på att mobilen ska av inför varje delprov. Jag har lärt mig från den gången jag glömde stänga av den inför mattedelen och hade ångest under hela det delprovet. Det var verkligen läskigt. Försökte få folk att absolut inte ringa med ren viljekraft, även om jag är övertygad om att det inte fungerar. ^.^ Kändes bättre att göra så, i alla fall. :P

1 kommentar:

Anonym sa...

Urk, högskoleprov.
Förstår inte hur du orkar med det.