lördag 26 april 2008

Gäst hos pojkvännens föräldrar.

Jag är just nu i Älmhult, hos Christophers föräldrar. Utan Christopher. Det gick nämligen inga tåg så tidigt att jag kunde komma till Eksjö i tid för besöksdagen, så jag åkte ner till hans föräldrar för att åka dit med dem imorgon bitti. Jag trodde att det skulle bli rätt awkward, men det känns helt okej. Det är kanske t.o.m. lite lättare att vara normal när Christopher inte är här, på något sätt. :P Annars blir det att jag mest tyr mig till Christopher.

Nu är jag jättehungrig, och det håller på att grillas. Tror det är klart snart, och det luktar härligt. :] Har förresten städat lite också. [Om du inte har räknat med att jag ska göra det, Christopher, så tänker du inte speciellt långt. ;]

5 kommentarer:

Anonym sa...

Trevligt! Var det god mat? Vad var det med Eksjö förresten?

Anonym sa...

Du är la för söt gumman, städa åt honom å grejer ;)
Visst är det lite konstigt att vara med pojkvännens familj helt ensam för första gången :P

Galenorewen sa...

Maten var mycket god, ja, och Eksjö är där Christopher är. ^.^ Han gör ju lumpen, så Eksjö är hans garnison.

Anonym sa...

modigt värre att åka ner till bara föräldrarna. jag får panik när jag måste äta middag med dem ensam.

Galenorewen sa...

Det har bara tagit 2+ år... :P
Nej, men jag har haft stora problem med att vara ensam med dem, nu är det bara lite skumt.