lördag 29 mars 2008

Sammanfattning 27 + 28 mars - Köpenhamn-Malmö

För rättvisans skull tar vi en snabb sammanfattning av de resterande två dagarna också: gick upp, åt frukost, packade, gick ut på Ströget för att titta på den vita blusen jag lagt märke till igen. Jag tyckte om den på, så vi köpte den. På vägen tillbaka till hotellet tittade vi in i några skoaffärer och hittade ett par "rejäla skor" (inte mitt ordval) till mig. Sedan gick vi till stationen, åkte till Malmö, åkte till mrofar, lämnade saker, åt (laxplanka för min del), umgicks med morfar, sov.

Gick upp, åt frukost, tog det lugnt, åt lunch inne i Malmö, tog det lugnt, åkte hem med tåget (Jag såg på en film som hette Trapped på vägen hem. Den var okej. ) Kom hem, ringde Sofia, sedan pratade jag med Christopher, sov.

That's it.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken sammanfattning! :P