måndag 3 mars 2008

Gratisbio.se och ett rop på hjälp

För ett antal dagar sedan blev jag medlem på gratisbio.se, ett namn som är lite missledande eftersom man numera även kan få presentkort. Man kan få presentkort som gäller i en massa butiker, som exempelvis Åhléns, H&M, Guldfynd, Ginza, Stadium och Kicks. Det fungerar som följer: du samlar poäng genom att anmäla dig till nyhetsbrev, delta i undersökningar, vara med i olika tävlingar, bli medlem på olika sidor, spela på spelsajter, utnyttja erbjudanden och du kan dessutom, om du brukar handla på nätet, få en viss procent av inköpssumman i poäng hos vissa nätbutiker (om du går in på sidorna från gratisbio.se). Man kan även få poäng för att man värvar folk. De poängen kan du sedan byta in mot en biobiljett (400 poäng), ett presentkort på 300 kronor (1000 poäng), ett presentkort på 500 kronor (1500 poäng) eller ett presentkort på 700 kronor (2000 poäng).

Nu kommer jag till mitt rop på hjälp: jag ska verkligen försöka fortsätta med det här ett tag, och siktar på ett presentkort på 700 kronor (högt, med andra ord). Vad jag behöver då, är att rekrytera aktiva medlemmar. Aktiv räknas man som när man samlat in 100 poäng själv (vilket man kan göra på en dag).
Vad vinner ni på att bli rekryterade då? Jo, om man blir rekryterad får man 75 startpoäng istället för de vanliga 50, så man får en bättre start om man vill samla ihop till någonting själv. Annars ligger väl själva vinsten i att jag blir väldigt glad, och kanske bjuder er på glass sedan. ^.^ Länken är som följer:
http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=31825

Om det frågas efter en rekryterare i formuläret, så är mitt användarnamn även där "Galenorewen".

And my last plead: Please? Det är sådana här småsaker som gör mig glad. ^.^ [Bland annat, självklart. Jag blir även glad av en liten kommentar här, en tanke eller ett spontant telefonsamtal, av att någon märker mig, av att någon nämner mig i sin dagbok på helgon.net/i sin blogg/på bilddagboken.se, vykort, ett litet "hej" på MSN, en allvarligt menad komplimang, spontana ordlekar, en kaka, en kram eller av att någon pillar med mitt hår, och ibland blir jag även glad av trevliga massutskick som folk skickar ut. ]

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bara så du vet: Jag älskar dig, du är en riktig kompis och sånna finns det inte gott om...

Galenorewen sa...

^ Exempelvis sådant där gör mig väldigt glad... :] Tack för det, Sofia!