måndag 10 mars 2008

Weekend. Also known as hell.

Har jobbat med projektarbetet, tagit en lång paus, skrivit mer, ätit, skrivit och så vidare idag. Likadant igår. Eller för att vara mer korrekt, så kommer jag inte riktigt ihåg vad jag gjorde igår, jag vet dock att jag skrev en text om konsekvenserna av att klä ut sig, eller för att använda Medeltidsveckans styrelses terminologi, klä upp sig. Fortsatt att skriva om Visby som medeltidsstad. Börjar skriva om... Ja, lite allt möjligt. Lajv, organisationen, medeltid som tema m.m., m.m. Allt det här låter virrigt, alltså väldigt representativt för hur jag känner mig.

När det här arbetet är inlämnat, ska jag fira riktigt ordentligt, det är då en sak som är säker. Någon som är på det med mig? Laga något gott, ta en fika, göra något roligt, you name it. Vad som helst. Alla vi som lämnat in projektarbetet förtjänar det. 19 mars är det datum som gäller för min del. Det gyllene datumet, om man ska säga så.

Har en massa kvar att göra, men nu är jag trött, så jag ska se lite på en TV-serie, och sedan somna till den. Har förresten precis sett en extremt dålig film (The White Dwarf, tror jag den hette) på TV4:s Science Fiction-kanal. Den gjorde mig dock lite rädd (som om det vore svårt), därför är det viktigt att jag ser på något annat innan jag somnar, annars kommer jag sova oroligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad sägs om jacuzzi? ;)