lördag 1 mars 2008

A start of something that's me.

Jag har precis skapat en blogg på ren automatik.

Jag funderade inte över beslutet alls.
Jag får hoppas på att det är mitt undermedvetna som försöker styra mig till någonting som jag kommer att trivas med, så att det inte är något mindre trevligt uppmärksamhetsbehov som styr mig till det här. Jag tror inte att risken för det är så stor.

---> Hursomhelst. Välkomna! Det här är en blogg skapad på grund av ett rent infall, och kommer förmodligen att leva vidare på rena infall, om jag känner mig själv rätt.

Jag började tänka på möjligheten att skapa min egen blogg igår, för att vara helt ärlig. Jag tittade runt efter presenttips, eftersom min pojkvän snart fyller 20 år, och då råkade jag komma in på en blogg där en tjej hade skrivit om sitt förhållande, och om förhållanden i allmänhet. Men det jag fastnade för var hennes dokumentering av Onsdagsöverraskningar. Tydligen överraskar hennes pojkvän henne varje onsdag med något oväntat (smått som stort). Under tiden som jag läste lite om det (för där kunde man ju faktiskt få lite tips), tyckte jag mer och mer att hennes värld var alltför långt bort från min. Jag kunde inte relatera till hennes liv överhuvudtaget.

Sedan började jag fundera på om det finns folk som skulle kunna relatera till mitt. Det här blir väl ett test.

Inga kommentarer: