måndag 7 juli 2008

Vinsträkning.

Jag har börjat så smått med att tävla i små tävlingar på nätet igen, eftersom jag fick en vinst från mitt förra "tävlingsryck" nu i dagarna. Jag vann en filt och två kuddfodral, ganska fina. Jag mår så bra av att få sådana små överraskningar ibland. ^.^ För det mesta deltar jag i tävlingen och sen glömmer jag allt om den.

När vinsten kom började jag och Christopher diskutera mina vinster, och jag började göra en lista på vad jag egentligen har vunnit. Men listan blir för kort, jag glömmer vinster ifrån flera år!

Någon som kan hjälpa mig med vad jag missat?

Det här har jag kommit på:

LotR-poster och ring
Någon barnfilm som jag gav Erik
Legally Blond 2
Jennifer Lopez-singel
Presentkort på skivor på Åhléns á 200 kronor
En parfym (Naomi Campbells Cat deluxe)
LdB-lotion
Tomas Russiak-T-shirt
The Rasmus-konsertbiljetter
Biobiljetter
En ryggsäck (med radioapsmotiv, som jag gav till Erik sen)
En kokbok ("Vinterkalas")
En korsett
Biljett till "Storstadsljus" på Göteborgs Stadsteater
Två kuddfodral + filt

1 kommentar:

Anonym sa...

Fattar inte hur du lyckas...