torsdag 10 juli 2008

To do-list 10/7-08 och framåt

+ Maila Sparbanken Finn ang. Internetbanken. Har nämligen inte det än, och det hade varit rätt praktiskt.
+ Kolla efter pösbyxor på Indigo och alla andra ställen jag kan komma på... Help! Jag vill ha sådana pösbyxor som många tjejer har under Medeltidsveckan, och vissa som håller på med eldkonster och nycirkus. Vart hittar ni dem? Förutom på Gotland, då. Blir väl att panikleta på random medeltidsmarknad.
+ Söka jobb (Dashas jobb, jobb som glassbiträde, butiksbiträde i en Second Hand-butik, på SJ, vikarie inom barnomsorgen... Mer förslag?)
+ Städa mitt rum
+ Börja med att göra om mitt rum (välja färg till väggarna, sy gardinerna och klä en vägg i tyg)
+ Kolla upp vad som egentligen är mest förmånligt för Christopher och mig när det gäller samtalskostnader på mobilen
+ Skaffa en rutin när det gäller träning

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är söt! =)

Anonym sa...

Jag skulle upp och jobba. Det var inte trevligt...