lördag 31 maj 2008

Dygning?

Jag är fortfarande vaken, har inte gått och lagt mig än. :P Blir att dygna allt, och inte hade jag planerat det. Jag fastade vid datorn, vid ett trevligt och även till en viss del allvarligt och välbehövligt (om än väldigt sent [två år + försent]) samtal med Jonaz över MSN.

Metaltown alltså... Det lockar mig verkligen att gå på lördagen! Så jävla bra band. Måste kolla planerna med Christopher, när han har sina lediga veckor och så. Fast jag vet inte, jag kanske vill gå i vilket fall... Nej, jag tror inte det. Har ingen vän här som är så pepp på att gå, så vi får väl se. Men In Flames, Opeth, Dark Tranquilliy, Amon Amarth, Killswitch Engage (de spelar visserligen på fredagen, men ändå) + lite nostalgi o.s.v... Vill, vill, vill!

Lite levnadsglöd finns kvar på annat än uthållig kärlek, det känner jag! I can still get a high of life.

1 kommentar:

Anonym sa...

Metaltown är nice! Vill också >_<

Dyrt